Dags för en uppdatering

Jodå, jag lever än. Jag har bara inte haft någon blogglust på länge.

Jag har nu varit arbetslös i fyra veckor, och börjar så smått känna mig riktigt utvilad. Jag har inte lyckats fått så mycket gjort här hemma som jag borde, men däremot så har jag varit riktigt duktig och tränat 2 - 4 gånger i veckan. Det är konstigt det där, jag trodde jag skulle få hur mycket som helst gjort bara jag blev arbetslös. I stället så blev jag av med all ork, och projekten som bara väntat på att jag skulle få mera tid står nu och väntar på att jag ska få mera ork. Kanske nästa vecka...
Idag har jag i alla fall krattat lite löv och äntligen bytt ut våran välkommen-skylt.

Nu ska jag iväg och få massage, och imorgon blir det Stockholm och Monster Jam.

Ha en trevlit helg!


Kommentarer
Postat av: mia

Snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!och kotte fick vara med oxå........

2009-11-25 @ 14:27:24
URL: http://henrikssons-familjen.se
Postat av: Monki

mia: Jajjemen, fast kotte heter i själva verket Miss Piggy

2009-11-26 @ 16:41:23
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0