Det var ett tag sen.

Oj, nu var det länge sen jag uppdaterade här. Har inte riktigt haft ork.
Jag har jobbat de senaste två veckorna, vilket har varit jätteroligt, men samtidigt så började jag ju med matten så en hel del av kvällarna har gått åt till att räkna. Imorgon ska jag ner till lärcentrum en vända och se om jag kan boka in en tid för mitt första prov.

Jag var på en intressant föreläsning förra tisdagen. Det var Dr. Annika Dahlqvist som var i stan och informerade om LCHF-kost (LowCarb-HighFat = lågkolhydrat-högfett). Jag har under en längre tid tittat in på Doktor Dahlqvists blogg emellanåt och tyckt att det verkar intressant. Det blev definitivt inte mindre intressant efter att ha hört henne berätta om alla hälsovinster man kan göra med LCHF. Spana gärna in hennes blogg för att bilda er en egen uppfattning.



Alesha Dixon - The Boy Does Nothing


Nu åter till räkningen.


Kommentarer
Postat av: mia

Äääntligen!!!!Jasså du har börjat plugga ordentligt nu!!Själv har jag INTE riktigt haft ork med det.Fast det finns faktiskt själ...inskolning av 3!!nya assistenter...blivit ordförande i HASS IF (jag gick ur styrelsen för HASS)ny schema lägggning och semester planering..åt assistenterna.Ja jag har haft fullt upp.Jag kör redan den dieten...till hälften...HÖG FETT!!funkar bra..dessutom är det gott!!!kram Mia

2009-03-16 @ 20:29:35
URL: http://studentum.se/blog/skrotmorsa
Postat av: Monki

Oj, vad du har mycket att stå i!

Fett är gott!

2009-03-17 @ 22:00:00
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0