Mina fina träd

Jag har ju visat mitt träd förut, det lilla från Åhléns som jag fick av Kim när jag fyllde år. Jag blev superglad när jag fick det (fast jag tyckte att hon slösade onödigt mycket pengar på sin gamla mor), och lika glad blev jag när jag några veckor före jul var in på Dollar Store och såg den stora varianten för bara 50 kronor. Det gick ju givetvis inte att motstå med tanke på att det stora trädet kostar nästan 300 kronor på Åhléns.

Träden är exakt likadana i formen, den enda lilla skillnaden är att Åhlénsträdet är lite mattare i färgen.


Kommentarer
Postat av: Betty

Så snygga, o vi längtar till 21:a feb!

Kramisar

2009-01-13 @ 22:29:05
Postat av: Monki

Betty: Jag tror jag vet någon mer som längtar. :)

Kram

2009-01-14 @ 19:10:03
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0