Kims rum

Det grejas lite här hemma, Närmare bestämt på Kims rum. Det är lite utrensning och ommöblering på gång.
Bl.a. ska garderoben få en ny plats, och i  vårat lilla hus ser det ut så här under varenda garderob.
Ingen matta! Det är otroligt intelligen gjort...

eller inte!!

Så om någon råkar ha en liten mattbit över på en så där 505 x 550 mm så tar vi mycket tacksamt emot den. Sängen kommer att stå över det hörnet så det kommer just inte att synas hur det ser ut.

Jag har i alla fall målat väggen bakom garderoben så nu är det ungefär samma färg där som i övriga rummet. Det blir nog dugligt när det är klart.

I morgon ska jag försöka hinna göra en ny sockel till garderoben så att jag får ställa den på plats och så ska jag ner till Lärcentrum och träffa min mattelärare.


Nu ska jag gå och sova. Go natt! 


Kommentarer
Postat av: mia

Yyvärr ingen matt bit,de slängde jag när vi flyttade....men föresten undra om vi har kvar någon sedan D rummet gjordes???ska kolla med Thomas..

2009-02-25 @ 22:22:47
URL: http://studentum.se/blogg/mammamia
Postat av: Monki

mia: hoppas, hoppas =)

2009-03-01 @ 22:13:42
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0