Bokhylla, före och efter

Efter att inte ha sålt en bokhylla som i flera veckor legat ute på blocket, så slog det mig plötsligt en dag att om jag målade om den tråkiga hyllan så skulle jag kanske kunna ha användning för den i alla fall.
Svart lasyr inhandlades och påstryktes samma dag och sen fick hyllan flytta in i datorvrån och ta hand om lite pärmar och annat. Eventuellt ska jag sätta upp något snyggt tyg också, så man slipper se det som finns i hyllan.

För att få plats med hyllan i datorvrån så blev det en liten ommöblering av det som redan fanns där. Bilder på det kommer nog en annan dag när allt är klart.

Här och nu får ni  i alla fall se före och efterbilder på bokhyllan.


     

Kommentarer
Postat av: Kina

Du borde lägga ut den nylaserade hyllan på blocket, till samma pris, se om du får nåt napp.

Snyggt!

2008-10-27 @ 18:00:14
Postat av: mia

Sa ju att det nog skulle bli snyggt!De bidde re´!Nu fixa väl du mitt skrivbord oxå???Vadårå??inte tid?Hö!Å ja som bjuder på kaffe!!!

2008-10-27 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0