Utan kylskåp till tisdag

Idag sov jag ganska länge, det var riktigt skönt!
Sen skämde vi bort oss med att åka ner till Mor och Far och äta frukost eftersom jag inte har något fungerande kylskåp och därför heller inte varken smör, ost eller filmjölk.
Jag får klara mig utan kylskåp till tisdag. Då kommer electrolux-mannen för att laga det. Eller döma ut det. Vi får väl se. Jag hoppas bara att jag inte behöver skiljas från alltför många slantar.

Det har varit fint väder idag, så jag passade på att måla lite på altanen. Mamma var snäll och hjälpte till, men vi hann inte klart, så det blir väl till att måla i morgon me då.

Vilgot passade på att måla sin fågelholk, eller rättare sagt min fågelholk. Han har ju faktiskt gett den till mig. =)


image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0