Popcorn

Jag ska aldrig mer poppa mikropopcorn!!
Själv har jag aldrig tyckt om popcorn, så i ärlighetens namn så poppas det nog i genomsnitt inte ens en gång om året i vårat hem. Hur som helst så gillar ungarna popcorn, så ikväll hade jag lovat dem att poppa.

Lägg popcornpåsen på en mikrougnsäker tallrik står det på påsen. Precis vad jag gjorde sist jag poppade, men när jag öppnade mikron hade tallriken gått i två bitar! Det måste ju ha varit en spricka i den sen förut tänkte jag och tog en likadan tallrik i dag med.
Gissa vad som hände.

image55


Nästa gång köper jag färdigpoppade popcorn!



 

Kommentarer
Postat av: mamma

Maximal otur! Räcker det inte med att lägga popcornspåsen direkt på glasfatet som är i micron?
Sanna skulle ha vunnit schlagerfestivalen tycker jag!

2008-03-15 @ 23:06:50
Postat av: Monki

mamma: Ja, det funkar säkert utan tallrik. Det hade inte varit fel om Sanna vunnit. Hon sjöng med så mycke känsla. Skitbra!

2008-03-15 @ 23:31:55
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: mia

Men snälla Monki...jag poppar ofta i micron-med endast glastallriken under,men vi ska aldrig mer poppa heller....2 av oss fick så ont i magen sist att det slutade med alvedon och pro-viva.NORDMAN var bäst!!!De har en egen stil som är den bästa jag ringde på dem ca 27 ggr(kom fram 8)men Pirilli...nej hon håller inte alls.När ska vi fika?????

2008-03-18 @ 12:46:42
Postat av: Monki

Mia: Jaja. Jag får väl poppa utan tallrik nästa gång då. Hade ju tänkt komma och titta på Daniellas rum förra veckan, men blidde så himla förkyld så jag höll mig undan. Är fortfarande inte riktigt bra. Hör av mig när känner mig piggare.

2008-03-18 @ 19:42:49
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: Kina

Hur dum får du vara, tallrik under??!! Instruktionerna menar ju bra glasfatet som redan ligger där. Du kanske skulle kunna tjäna en slant på detta misstag. Stäm företaget för felaktiga instruktioner.

2008-03-20 @ 11:57:42
Postat av: Renemonica

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-02-19 @ 12:54:44
URL: http://renemonica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0