Sol och värme.

Nationaldagen fördrevs utan något som helst firande för vår del. Vi hade 32° i skuggan, vilket jag tycker är alldeles för varmt för att man ska orka sysselsätta sig över huvudtaget. Idag har vi det lite svalare. Det är "bara" 26° i skuggan just nu.

Mor och jag var iväg och tränade tidigare idag. Det går helt klart bättre och bättre. Första gångerna höll jag absolut på att dö av magövningarna, men nu tog jag mig igenom dem utan dödsångest faktiskt!  
Sprungit över gräsmattan med gräsklipparen har jag också hunnit gjort, innan orken tog helt slut. Nu tror jag att jag ska gå ut och lägga mig på altanen en stund.

Här är lite bilder på min biffiga tomatplanta som jag inhandlade igår för 50 kr.
Det är massor med stora tomater på den redan.



 
Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Kina

Hur går det med tomatplantorna du fick av mig? Lever dom?

2008-06-08 @ 10:36:16
Postat av: Monki

Kina: Klart dom lever! Men det har inte blivit några tomater på dom än.

2008-06-08 @ 18:39:01
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: Sanderuna

Great site, keep up the great work

2008-09-15 @ 09:00:25
URL: http://sanderuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0