Har dottern rätt?

Vi var till Lager 157 i Sågmyra igår för att köpa jeans till Kim och Kina. Ingen av dem hittade några som dög, men jag köpte klänning och leggings. Själv tycker jag att klänningen är riktigt charmig, men dottern hävdar motsatsen och säger att jag inte får dyka upp i hennes skola i morgon med den klädseln.
Vi är bjudna till skolan på avslutningsmiddag, jag tror att det är för att de fick så mycket pengar över efter Italienresan.

Hur som helst, jag börjar ju tvivla på mitt eget omdöme. Ser jag bara löjlig ut i dessa kläder, eller kan jag visa mig för folk så här??

image84

Kommentarer
Postat av: mia

HAHAHAAAHAAA!!!!!!!!!!!!!!MONKI!mENAR DU ALLVAR????DU TÄNKTE VERKLIGEN GÅ TILL SKOLAN I DETTA?!?!?!?!........JA VARFÖR INTE???GILLADE KLÄNNINGEN DEN KAN GÄRNA FÅ FLYTTA INI MIN GARDEROB OM INTE DU FÅR BEHÅLLA DEN.Själv har jag handlat en"70-tals"klänning grön med små flamingos på(snygggare än vad det låter)Sen DÖG faktiskt för min dotter för en gångs skull,Ta på klänningen!p.s.gissa vem jag varit på fest med.........INGER kARLSSON....FRÅN BELLAMI....(hon var FULL!!!!)

2008-06-03 @ 12:52:28
Postat av: kim

asså du ska inte ha den där på dig i skolan även om vi ska åka nu till skolan!!!!!!! så hoppas jag verkligen för ditt eget bästa att du byter om -.-

2008-06-03 @ 18:15:13
Postat av: Anonym

Mia: Oj, nu blev jag nyfiken! Jag tror vi måste prata nån dag...

2008-06-03 @ 21:45:20
Postat av: mia

Självklart!Gissa om jag gjode bort mej dessutom...ja jag var nykter...

2008-06-04 @ 09:19:26
Postat av: Kina

Klänningen är skitsnygg, dessutom var den snygg på dig. Kims smak går att diskutera...

Men det var snyggare med svarta ben till!

2008-06-04 @ 11:37:13
Postat av: mamma

Den ser bra ut! Du duger. Kram från mamma

2008-06-04 @ 21:17:48
Postat av: Filip

Klart du kan se ut sådär!! Se lite gladare ut åxå så kommer du få fäkta bort karlarna åxå!! ;-)

2008-06-04 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0