Final Talang 2008

I fredags var det final i talang 2008. Jag och Kim tittade och förstod väl efter att ha sett alla framföra sina nummer att det var Zara Larsson 11 år som skulle kamma hem den halva miljonen.
Och visst kan ungen sjunga, det är ingen tvekan om den saken. Och visst har hon en röst som lämpar sig för sång också. Helt klart!
Men jag tycker ändå inte att talangfaktorn i det, kommer i närheten av talangfaktorn i att vara 10 år och spela Mozart på piano, med förbundna ögon.
Även om Zara blev vinnare av Talang 2008, så anser jag att David Fang är den största talangen i Talang 2008.


Vinnare
Talang 2008



Största talangen
Talang 2008

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Monki; Tack! Jag gilla rmed kombon grått & vitt mycket. Ugglan är köpt på Lagerhaus i Malmö i höstas. Kostade 49 kr så jag slog till direkt. Man kan ha värmeljus i den. Vet dock ej om den finns kvar men gå in & spana om du har lagerhaus i närheten.

2008-06-02 @ 09:48:07
Postat av: mia

Håller med,visst är tjejen duktig.Men som sagt spela Mozart utan ögonbinel är det nog inte heller många som kan och killen hade en på och spelade helt underbart.Och jag brukar inte lyssna på mozart.Det är TALANG det.

2008-06-02 @ 10:22:12
Postat av: Kina

Håller med - David har en betydligt större talang än tjejen. Dessutom tyckte jag inte om hennes röst - för gnällig. Men svenska folket brukar ju ha rätt när dom röstar... ?!

2008-06-04 @ 11:33:59
Postat av: Casperfatima

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2009-03-02 @ 08:18:10
URL: http://casperfatima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0