Måla

346373-36Igår skickade vi iväg Kims röda plåtskåp från Ikea med Vilgots pappa J. Han har lovat att måla det svart åt henne. Det kommer att passa jättebra på hennes rum när vi har målat om väggarna där inne.

Det är lila tapeter nu, och för så där en fem år sen hade nog madammen älskat att ha ett lila rum, men nu är det snarare hatkänslor för den färgen. Så av den enkla anledningen har det beslutats att väggarna ska målas om i någon slags beige nyans.

Nu när äntligen pappa J. ska måla skåpet så känns det som att jag kanske skulle ta mig för med att inhandla färg och sätta igång med själva rummet. Men det blir då inte nu till helgen för då ska jag  ha fest. Kanske helgen därefter. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: mostra

.... det låte bra!
Kramisar

2008-01-25 @ 11:57:10
Postat av: kim

beeeeeeeeeetttty! kom hit nu!

2008-01-25 @ 16:00:16
Postat av: Betty

Du skulle må då, men jag vill se ditt rum ommålat med den svarta bänken på plats och allt fixat o klart. Alltså har du lite att göra först! Men jag tänker på dej! Kramisar, stora kramisar både från Mr R och mej.

2008-01-25 @ 17:34:58
Postat av: kim

hmm.... meen vi ska nog måla om snart så kom du!!!!!!!!!!!!!!!! haha

2008-01-25 @ 18:03:09
Postat av: Georganette

I really enjoyed my visit. A great site

2009-02-27 @ 11:00:39
URL: http://georganette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0