Mycke film blidde det.

Jaha, då var det söndag och nästan slut på helgen igen. Barnen är på bio och ser Råttatouille med pappa J, så då passar jag på att sitta här framför datorn en stund.
Det blev mycke film den här helgen. Vilgot fick ju ihop sina cellokryss i veckan så på fredagen var vi iväg så att han skulle få välja en film att hyra. Det slutade med att vi hyrde 3 filmer i 3 dar. Hmm, jag vet inte riktigt hur det gick till. Film-myset på fredagen bestod i alla fall av en Scooby-Doo film, chips, popcorn och godis. Festligt värre!  Igår kväll såg vi på Natt på museet, den var ganska bra faktiskt, och nu är de på bio och så har vi en hyrfilm kvar att se. Ja, mycke film blidde det!

Knäppte lite kort på mitt lilla "hus" häromdagen, så här ser det ut mitt lilla bo.

Snön vräker ner idag me, så nu måste jag ut och skotta igen.

image42

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilket mysigt hus ni har Monki! Vi ska ta nån tripp till Dalarna här framöver och hälsa på er alla. Kram Maja

2008-02-03 @ 17:49:01
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Postat av: Kina

Maja: Gud så trevligt!! Ni är väldigt välkomna! Kram Kina

2008-02-03 @ 19:28:13
Postat av: Mia

Håller med om att huset ser grymt mysigt ut! Särskilt när det är så här fint inbäddat i snö! =) Fast visst börjar man tröttna på att skotta...här har snöslungan gått varm hela helgen. Tur då att svärfar har varit på besök och han har inget emot att skotta med motorkraft, he he! Men varför ska ni bo så avsides allihop???
Stor kram /Mia

2008-02-04 @ 21:18:20
Postat av: Monki

Mia: Avsides, vi??? Det har du väl i alla fall fått om bakfoten. Vi bor ju centralt!=) Kram /Monki

2008-02-05 @ 17:22:31
URL: http://chokladnoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0