Ordning är till för idioter. Genier behärskar även kaos...

Det här är mitt hem just nu, och här råder verkligen allt annat än ordning!
Om några veckor bär det av till ett nytt hem, och jag misstänker att samma kaos kommer att infinna sig även där ett antal veckor innan allt kommer på plats.

Hur som helst ska det bli riktigt skönt att fllytta. Barnen får äntligen var sitt rum, visserligen väldigt små rum, men ändå helt egna. Och det bästa av allt - vi får en diskmaskin. Underbart! Jag känner på mig att den kommer att bli min nya bästis!
image3

Kommentarer
Postat av: KP

Jag tycker att det påminner om hur det brukar se ut.

2007-10-12 @ 18:54:05
Postat av: mostra

Vad sägs om vitlasyr på furumöblerna? Då syns träets ådringar, övermålningsbart, passar till soffa och puff.

2007-10-12 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0