Fredag idag.

Fredag idag. Det betyder att jag har varit med Vilgot på cellolektion i morse. Det går riktigt bra för honom. Han fick ett till notpapper och första låten i Kims gamla cellobok i läxa. Kim tyckte ju att noter var dötråkigt, men Vilgot verkar tvärtom tycka att det är det roligaste.


Efter cellolektionen åkte jag hem till Pappa och fick lite morgonkaffe. Perfekt, då slapp jag fika själv. Sen tog vi sällskap till färgaffären där jag kollade lite färger till bokhyllan. Funderar på att måla om den. Jag är så trött på lackad furu! Det blir hur som helst svårt att bestämma sig för vilken färg eller nyans jag ska ha, jag är ju så velig. Måste fundera ett tag till.


Jag var ut och gick en stund också. Det blev bara en minivända, det blåste så jädrans mycket, men hade jag bara haft mössa på mig så hade det varit underbart skönt. Jag tog i alla fall några fina höstbilder.


höst

Kommentarer
Postat av: mostra

Vilka härliga bilder! Vi har inga löv kvar nu, men ingen snö heller. Kram

2007-10-12 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0