Flyttbestyr

blommablomma
Idag har jag fått en hel del gjort. Jag började dagen med att plocka ner alla gardiner och allt från väggarna, så nu ekar det i hela lägenheten. Känns inte direkt trivsamt men det är ju bara två veckor kvar här nu.

Efter det körde jag några vändor till nya förrådet. Snacka om bra träning förresten, att kuta upp och ner för trapppan typ 120 gånger bärandes på tunga kartonger. Rensat i köksskåpen har jag också gjort och kastat allt med gammalt datum. Känns riktigt bra!

Sen tvingade jag Kim att börja packa sina saker. En hel del hamnade faktiskt i sopsäckar, så imorgon blir det nog en vända till tippen.
Åh, va det ska bli skönt när vi har flyttat klart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0