Lilla blå har äntligen fått sommarskor

Nu har jag äntligen bytt till sommardäck på lilla blå (bilen). Skönt, en sak mindre på att göra-listan. Känns som att det är mycket nu. Borde vara ute i trädgården och lägga plattor, så jag blir klar med det nån gång, men å andra sidan så ska jag göra matteprov nr. 4 på måndag morgon. De första 3 proven har avklarats galant utan några fel, men nu känns det som att det kommer att gå åt skogen den här gången. Jag har räknat och räknat och lik förbannat så kan jag det inte helt och hållet. Det är så irriterande! Nåja, det är bara att fortsätta räkna.

Ha en trevlig lördagkväll!

Ronan Keating - When You Say Nothing At All


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0