Jag är så trött!

Jaha, så var helgen snart slut och en ny vecka börjar. Förra veckan var den första veckan på ett nytt jobb. Det var lite nervöst innan, som det alltid är (för mig i alla fall) med nya saker, men allt har funkat och jag trivs riktigt bra. Fast det har varit jobbigt! Jag har haft träningsvärk i hela kroppen och varit helt slut på kvällarna och gått och lagt mig tidigt.
I fredags kväll somnade jag i soffan strax efter kl. 22. Det är inte likt mig. Lördagen sov jag länge och tänkte sen att jag skulle få någonting vettigt gjort här hemma, men det var bara att glömma, jag var så trött och slut så jag låg däckad i soffan hela dagen. Idag känner jag mig liiite piggare, jag har i alla fall orkat jobba lite med plattprojektet i trädgården. Det går framåt om än väldigt långsamt. Hoppas jag hinner klart innan sommaren är slut i alla fall.

Jag höll mig vaken tillräckligt länge igår för att hinna höra alla låtarna i Eurovision Song Contest, och ja, visst är väl Norge en värdig vinnare.

Alexander Rybak - Fairytale


Kommentarer
Postat av: mia

För det första:Tidigt kl:22??Törs jag säga närr jag lagt mig sista veckorna??-Nej,tänkte väl det...

För det andra:ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!!Jag höll på Norge..och de vann!Grattis Norge!!

För det tredje:Att du är trött och har träningsvärk bevisar INTE att du arbetat hårt!Mer att du är otränad..förresten hur går det med klänningen??(vit eller vinröd)har du börjat sy än?????kan fortfarande inte se kommentaren..

2009-05-18 @ 20:57:31
URL: http://studentum.se/blog/skrotmorsa
Postat av: Monki

mia: haha. ja du, ska jag sy en klänning så lär den nog inte bli särskilt vacker. Jag tror att gardiner och kuddfodral är ungefär vad jag behärskar vad det gäller sömnad.

2009-05-18 @ 22:34:34
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0