Ja Mia, jag har gett upp furu.

Efter att ha haft ganska mycket furusaker ganska länge så har jag faktiskt blivit hel-less på det. Därför har en del saker målats vita för någon vecka sedan, och före jul så sålde jag min ena bokhylla, och en annan blev svartlaserad. Det känns så bra, och jag har faktiskt ännu fler furusaker som jag har planerat att måla vita framöver.

Lite lustigt, för när jag äntligen gör mig av med all synlig furu så kan man läsa på aftonbladet att furu är trendigt och inne igen. Ja ja, det är ju tur att man inte är så trendig själv då. :)

Kommentarer
Postat av: Betty

Äntligen blev vi trendiga igen. Men om du håller fast vid vita möbler blir väl du ock trendig så där om 20 år....

Kramisar

2009-01-26 @ 23:12:08
Postat av: Monki

Betty: Ja, men då har jag väl tröttnat på det me.

kram

2009-01-28 @ 18:37:08
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: Kina

Jag anser att det är otrendigt att följa trender/modet slaviskt! Gud vad tråkigt att ha samma grejer/stil som alla andra. Vi är individer - det ska spegla sig i vårt utseende/klädstil och i vår inredning.

Kan du inte vitlasera nåt? Det gillar jag!!

2009-01-30 @ 12:01:38
Postat av: Monki

Kina: Håller me!



Hm, jag kanske ska överväga att vitlasera apotekardisken i stället för att måla den vit.

Annars är ju svart lasyr alltid ett alternativ också.

Vi får se vad det blir.

2009-01-30 @ 17:48:03
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: alva, a (kims polare)

Denna kommentar handlar inte om ditt inlägg, men alltså din blogg är super! Fortsätt så! jag brukar kolla den när jag kommer ihåg =) Alltid lika bra skrivet, kul med före och efter bilder!

2009-01-31 @ 12:30:19
Postat av: Monki

alva: Kul att du gillar bloggen. Jag ska försöka fortsätta likadant. :)

2009-02-01 @ 19:53:34
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0