Första provet gick bra.

Jag gjorde ju mitt första matteprov för 2½ vecka sedan, och vid det här lagen hade jag tänkt mig att jag skulle ha hunnit göra ett eller två prov till, men det är inte alltid det blir som man tänkt sig. Jag har fått jobba två veckor istället, vilket jag är glad för, men jag har varit väldigt nyfiken på provresultatet eftersom jag inte har haft tid att vara förbi och titta på det. I går hann jag i alla fall ner en vända efter jobbet. Det kändes riktigt skönt att se att jag hade alla rätt. Nu är det bara att hoppas på att nästa prov går lika bra, när jag nu ska ha tid att göra det. Jag jobbar nästa vecka också.

Kommentarer
Postat av: betty

Vad kul, det är bara gratulera till resultatet! Kom ju inte som en överraskning förstås. Det vet vi ju att du är smart.

Kramisar.

2009-04-05 @ 18:15:05
Postat av: mia

Smart??nja det kan ju diskuteras!!...men grattis i allafall!!Ska man bjuda på kaffe eller??Kram Mia

2009-04-06 @ 07:52:40
URL: http://studentum.se/blog/skrotmorsa
Postat av: Monki

Betty: Tack, tack.



mia: hrmf! Tack. Jag har tänkt kika förbi på kaffe hos dig hur länge som helst, men har inte tid när jag jobbar. Är jag arbetslös efter påsklovet så får du bjuda på kaffe då.

2009-04-06 @ 20:28:17
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: kim

Mamma nu måste du blogga igen... det var länge sedan...hälsa alla glad påsk kankse!!!

2009-04-10 @ 14:06:32
Postat av: kim

hepp skit i att önska oss glad påsk då! :D (A) <333

2009-04-10 @ 19:05:45
Postat av: mia

Kim:GLAD-PÅSK!

Monki:Lyssna på din FÖRSTÅNDIGA DOTTER !!BLOGGA MERA!!!!!!

2009-04-13 @ 19:39:49
URL: http://studentum.se/blog/skrotmorsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0