Underbart vårväder!

Idag har vi helt underbart väder här. Solen skiner och värmer från en molnfri himmel. Jag har varit ute och krattat i trädgården och tagit reda på äpplena som blev kvar i trädet över vintern och som nu är skapligt äckliga! Nu ligger i alla fall de flesta i en sopsäck som ska transporteras till soptippen till veckan. Skönt!

En Kungsängslilja och två stycken grodprinsar fick följa med mig hem från trädgårdsmässan för några veckor sedan, jag hoppas att de ska trivas i min trädgård så småning om.

Nu ska jag gå och räkna lite medan jag väntar på att Vilgot ska komma hem från badhuset, sen ska vi ner till Mor och Far och äta påskmat.

♥ Ha en trevlig påskafton ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0