Thåström - Balladen om briggen Blue Bird

Idag har det varit riktigt hyffsat väder. Strålande solsken, men lite för blåsigt för att det skulle vara jätteskönt. Jag har i alla fall varit ute i trädgården och jobbat lite. Högen av plattor minskar, men det är jobbigare än man tror. Det kommer i alla fall att bli superbra när det är klart.

Nu är det Så ska det låta som gäller.

Jag bjuder på en sorgligt vacker låt här (mamma, fram med näsduken om du ska lyssna).

Thåström - Balladen om briggen Blue Bird



Trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, nog behövde jag en näsduk. Kan inte lyssna på denna bit utan att tårarna rinner. Den är bara så härlig!

kram från mamma

2009-04-20 @ 20:37:55
Postat av: Monki

mamma: Ja, jag håller med. Snyft.

2009-04-20 @ 22:54:51
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: mia

Ååååh!Va ni e´blödiga!!1 hi!hi!

2009-04-21 @ 19:07:06
URL: http://studentum.se/blog/skrotmorsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0