Vibrationer och Linedance

Jag har haft träningsuppehåll i flera veckor = sköönt!! Men i onsdags var det slut på friden,  då var jag iväg och vibrerade igen, och ny tid är inbokad på måndag i kombination med kostrådgivning!
Hmm, vad tänkte jag när jag bokade in det?? Jag som egentligen trivs bäst med att ligga på soffan och äta praliner. Ja ja, mycket konstiga saker får man för sig, vilket för oss in på nästa ämne - Linedance.

Jag och Kim var iväg och dansade linedance för första gången igår. Riktigt roligt var det så det blir det till att fortsätta med. Nu däremot ska jag slänga mig i soffan en liten stund innan jag ska och fika på stan med syster och dotter.


♥ Ha en riktigt härlig helg allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Kina

Men hallå! Vad hände! Glömde du mig?! Taskmört! Jag skulle ju få följa med o prova. Och inte att ni sa nåt när vi fikade!

Hur har du det med lökarna!!

2008-09-27 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0