Höst i krukorna

I helgen blev det en tripp till Borlänge. Jag var tvungen att kolla in ÖB som flyttat till nya lokaler och den nya blomsteraffären som ligger vägg i vägg.

Passade även på att vara förbi The Phone House där jag köpte ny mobil i somras. Den har krånglat en hel del för mig, så nu tyckte jag att det var dags att lämna in den på reparation. Det visade sig dock att den modellen har krånglat en del, men det är tydligen mjukvaran och inte själva telefonen, så de uppdaterade den och förhoppningsvis ska det räcka. Än så länge har den då funkat.

Kompostgaller och höstblommor inhandlades och sen var det bara till att åka hem och höststäda lite i trädgården.

Så här ser det ut i krukorna framför trappen nu.


Kommentarer
Postat av: Kina

Ja, det blev ju fint.



Det är lite roligt det här med hur man uppfattar saker och ting! Jag har ju ett väldigt starkt minne på att det var jag som mer eller mindre tvingade dig att lämna in mobilen!



Tack för hjälpen med kompostgallret mor och syster!

2008-09-23 @ 10:55:42
Postat av: Monki

Kina: Bjäbb, bjäbb, bjäbb, ja, ja, tack så mycket.

2008-09-23 @ 21:44:32
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0