Äta, äta, äta. 6 gånger om dagen.

Idag har jag börjat mitt nya liv (än en gång). Jag var ju iväg på lite kostrådgivning igår och för att jag inte ska ha betalt för det i onödan så är det väl bäst att jag följer de råd jag fick. Största förändringen innebär att jag ska äta 6 gånger om dagen!!! Typ med 3 timmars mellanrum.

Det känns som att det kommer att funka perfekt de dagar jag jobbar på dagis. Där äter man ju stup i kvarten.
Svårast blir det de helger som ungarna inte är hemma. Då brukar jag ju inte äta mycket annat är fil. Och det duger minsann inte. Lagade mål ska det vara 2 gånger om dagen.

Ny träningstid är bokad i morgon, och på torsdag är det linedance igen. Jag känner mig riktigt hurtig!


Kommentarer
Postat av: Filip

Härligt!! Bra jobbat!!



Å sen kan du hänga med mig på poweryoga onsdag morgon klockan 7, boxercise söndagar kl 16.30, innebandy måndag och torsdag? Perfekt!!

2008-09-30 @ 23:00:26
Postat av: Filip igen

Glömde ju - jag äter minst 6 gånger om dagen också. Jag ska bara lägga om lite så det är nyttiga saker också, bahahahah!!



Kämpa på!! :)

2008-09-30 @ 23:01:29
Postat av: Anonym

Ja själv var jag till doktor njure och fick skäll....jag var för smal!?!?!?!Först samlar man vätska (litervis) och går i dialys med 2.5 liter vätska EXTRA I MAGEN och ser höggravid ut 11/2 år...

sen stoppar de in 2 nya organ+massa cortison så man kan extra knäcka som MICHELIN GUBBE!!Tjatar om att det är sååååå lätt att bli överviktig om man käkar cortison...så blir man efter drygt ett år med nya organ UTSKÄLLD!!!FATTA!!Hur villde ha det????Vänta om några månader har jag lagt på några kilo till (uppåt)

Kom ihåg va´min sambo sade om din vikt.....

2008-10-13 @ 22:48:11
Postat av: mia

jag glömmer alltid avs.

2008-10-13 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0