Nu har jag två rabatter.

Ja, här har grävts och donats i trädgården hela dagen nästan. Två stycken rabatter har vi lyckats åstakomma. I den ena har vi hunnit plantera lite också. Bl.a. några bondpioner och en dillpion. De är flyttade hemmifrån Mamma. Vi får se om de klarar sig, de såg lite hängiga ut nu på kvällen. Så småningom ska det fyllas på i rabatterna med funkia, astillbe, bolltistel, alunrot, m.m.

De tre ensamma tulpanerna stod så tokigt till så de fick hamna i en vas på altanen i stället.

image80

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in, vet jag :)

2008-05-04 @ 22:57:06
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag Tycker Din Blogg Suger ApStjärt!!!

2008-05-05 @ 17:15:09
Postat av: mia

Igår skrev jag ett långt inlägg till din blogg,men det gick inte att skicka.Men poängen ver:jag har tulpaner + något mer i rabatten, och dessutom KIRSKÅL!!!!!över hela j-a baksidan (den är stor) jag tycker inte du ska klga på dina tulpaner...du kan få kirskäl av mej
GRATIS ,den växer fort
ca 5meter hög på en sommar och sprider sig bra.Bara kom och hämta.Sen kan vi ta en kaffe,

2008-05-05 @ 20:37:09
Postat av: Monki

Mia: Hahaha, kaffe tar jag gärna, men kirskålen får du behålla.

2008-05-05 @ 21:06:45
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: mia

TASKMÖRT!Och dej ska man vara kompis med????

2008-05-06 @ 20:41:08
Postat av: Malin

Monki; Dom hittar man i Ullared. :D Vill ju egentligen ha filippa K muggar men dom är ju betydligt dyra. Men jag ska börja samla på mig några sådana också. 8 spänn kostade muggen, som hittat! :)

/Malin Inspiration & design

2008-05-07 @ 21:56:18
Postat av: kim

waaaaaawh två hela rabatter..........cooooolt
;>

2008-05-09 @ 17:08:29
Postat av: Rating Agentur

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2010-10-13 @ 10:41:19
URL: http://rating-agentur.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0