Tavellister och Hallen

För någon vecka sen betsade jag några tavellister med ekbets. Jag har tänkt sätta upp dem i köket och ha kokböcker på dem. Eftersom jag har ett ekbord så tänkte jag att det kunde vara snyggt med matchande tavellister. Kunde ju jag tro. Det blev skitfult! Efter att ha låtit listerna ligga i skamvrån några veckor så bestämde jag mig till slut för att betsa dem svarta i stället, så för några dagar sen bar det av till färgaffären och idag har jag roat mig med att slipa bort den fula ekbetsen och målat dem svarta sen. Jag hann inte riktigt klart men det ser hur som helst ut att bli mycket bättre än förut. Jag återkommer med bilder så småningom.


Så länge tänkte jag visa lite bilder från min hall istället.
image31

image32




Jag är särskilt nöjd med tyget
som sitter i dörrfönstret.


Kommentarer
Postat av: mostra

Så ljust o fint. Praktiskt med tavlorna "dagfördag" för barnfamiljen med många aktiviteter på olika håll!

2008-01-21 @ 08:08:04
Postat av: alice

snyggt

2008-01-21 @ 13:09:17
Postat av: Sara

Hallen ser också jättefin ut! Jag ser fram emot att få gå husesyn på lördag. :-)

2008-01-22 @ 21:02:23
Postat av: Melvinsara

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-03-31 @ 08:34:27
URL: http://melvinsara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0