Tomtar på dörren och i soffan.

 Jag som absolut inte kan sy, har sytt kuddfodral! Och faktum är att det blev riktigt bra.


Jag var iväg och shoppade för ett tag sedan
och hittade då det här snygga tomtetyget
som fick följa med mig hem.

Jag brukar inte tycka allt för mycket om
tomtetyger, men det här från Åhléns
bara älskar jag.
Det är så snyggt!
Det finns i en gräslig variant också,
i rött och grönt. Inte snyggt alls!

Nu sitter det i alla fall i fönstret i ytterdörren,
plus att det ligger två stycken soffkuddar i
soffan. Jag är supernöjd.


Kommentarer
Postat av: mia

Monki,kan du sy????????Snyggt tyg!!Men var är presenten från mig??Har du redan tryck i dig dem????????

2008-12-12 @ 19:17:38
Postat av: kim

$nyggt :D

2008-12-12 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0