Livet är underbart!

Jepp, så är det!
Fast inte just nu då.

För precis en vecka sedan lämnade jag in min bil på ford för att få lite trasiga fel och sånt åtgärdat. I torsdags hämtade jag hem den nydonade bilen som var så fin med en helt ny stötfångare bak. Den riktigt blänkte.
Ända till idag.

Idag var jag ute och åkte på tvättbrädorna (eller vad man ska kalla vägarna för) inne i stan, och plötsligt började det låta lite väl konstigt bak i bilen. Det var bara att stanna och gå ut och kolla och upptäcka att bakre ljuddämparen hade ramlat ner. Självklart hade den också slagit sönder min nya fina stötfångare. UNDERBART!!
Några tusenlappar mer hit eller dit spelar väl ingen roll. :|

För övrigt upptäckte jag häromdagen att min skrivare inte längre fungerar.
Ha, jag älskar livet!

Nästa inlägg blir nog en önskelista! :)


Kommentarer
Postat av: mia

DET DRABBAR VÄL INGEN FATTIG!!dU HAR VÄL RÅD??? :)

2008-12-15 @ 21:08:45
Postat av: mia

DU HAR VÄL RÅD??? :)

2008-12-15 @ 21:09:58
Postat av: Betty

Sånt är livet. Tur det bara var bilen. Tidigare fanns det fabriker som inte gjorde annat än bilar....jag vet inte hur det är nu.

Apropå vägar...

Har du sett den nya modellen av plog, förstår att den används nere hos er också likaväl som här i norr. En kruskavel framför bilen, modell större. Du vet en sån där man har när man bakar i bagarstugan...

Kramisar

Ps! vi ska få besök i februari. Jiiiipi!!!

2008-12-16 @ 21:32:43
Postat av: Monki

Betty: haha, jasså är det på det viset de får till vägen så "fint".



Kram, kram

2008-12-16 @ 22:43:58
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: mia (som sålde linnet)

Betty:Menar du att de satt den framför plogen????Varför då kan man undra...klart de vill att vi ska gynna lokala bilreparatörer!!!!

2008-12-17 @ 12:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0