Matematik

Igår var jag och hämtade ut en bok som jag beställt på Bokia. Det är ingen roman och ingen deckare, heller ingen chokladbok, utan faktiskt bara en tråkig mattebok.

Ja, tro det eller ej, men på måndag börjar jag plugga matte. Ingen avancerad matte dock, utan bara vanlig gymnasiematte. Fast det kanske är tillräckligt avancerat för mig. Vi får se hur det går.

Om ca 1 timme ska jag skjutsa Kim till tåget, då åker hon och Mormor till norrland. Så i morgon är det slut på friden Betty :-)

Kommentarer
Postat av: mia

Kul att du också ska börja plugga!!Ja jag kom hem igår kväll efter 2 dagar i ett snö-tomt stocholm.Jag är den enda som går i skid-dress och kängor!!!Har dessutom en rejäl förkylning...men nu kanske vi kan plugga (fika) ihop??

2009-02-21 @ 16:30:28
URL: http://lillaskrot.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0