Beräkningar hit och dit.

Jaha, då har jag äntligen gjort klart bostadsbidragsansökan och klistrat igen kuvertet. Två gånger, till och med. Jag hade precis klistrat igen det första gången när jag insåg att jag hade skrivit en sak fel. Ändå hade jag tittat igenom papperna flera gånger! Typiskt klantigt! Men nu är det åtgärdat och klart, och kuvertet står i hallen och väntar på att bli postat. Sköönt! Jag har skjutit upp det i ett par veckor för att jag tycker det är så krångligt.
Man ska uppge beräknad inkomst, beräknade tillgångar och beräknad inkomst av kapital till 31 december 2009. Det är faktiskt inte jättelätt!
Usch för sånt där!!


Kommentarer
Postat av: namma

Va duktig du är! Bra gjort! Nu har du gjort rätt för lite vila och sedan kan vi ta en promenad, eller hur?

2008-09-28 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0