Pengar, pengar.

Ja, man ska aldrig bli rålös! Hörde just på nyheterna att Maud Olofsson har dubbla löner. 1,7 miljoner per år. Men så har hon tre jobb också; vice statsminister, näringsminister och partiledare. Bättre betalt än statsminister Fredrik Reinfeldt som nöjer sig med statsministerarvodet på 1,5 miljoner per år.

Hade jag bara bråkdelen av deras löner kunde jag handla en hel del. Som det är nu får man nöja sig med att titta och drömma. På favoritsaker.se hittade jag en jättemysig vattenkanna i plåt. Lampan skulle göra sig väldigt bra över mitt soffbord.


image61

Kommentarer
Postat av: Sara

Lampan och vattenkannan gillar jag. Jättehäftiga! Jag tycker att Maud Olofsson kan köpa dem åt dig...

2008-03-22 @ 18:28:18
Postat av: Monki

Sara: Hihi, ja, det skulle ju inte vara helt fel.

2008-03-22 @ 22:27:59
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: Kina

Än en gång: superskandal! Men det förklarar ju hur hon har råd med femtielva olika glasögon. Har knappt råd med ett par!
Snygg lampa! Chokladkopparna verkar perfekt, men dom rymmer nog inte så mycket.

2008-03-23 @ 15:14:56
Postat av: kiiiiiiiiiiim

nepp, gillar inget av det där :P

2008-04-02 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0