Tapeter på Rusta

Idag har jag varit till Rusta av alla ställen för att kolla efter tapeter till min fondvägg. Jag har inte varit in på Rusta på flera år, men jag måste säga att de hade en hel del snygga tapeter, och även annat faktiskt. Jag fastnade för de här svarta tapeterna med silverblommor på. 99 kr rullen. Som hittat tyckte jag och slog till. Får se när de kommer upp på väggen, mamsen lär väl få hjälpa mig. Hon är duktig på att tapetsera. Jag köpte även ett ljus på Rusta, som står och lyser så fint bredvid tv:n nu.

Färg till Kims rum hittade vi också till slut. men inte på rusta och inte på ÖB utan på ICA Maxi. Färgen heter Café och kommer att bli jättefin på hennes väggar tror jag.

346373-38

Kommentarer
Postat av: Betty

Vilken läcker tapet! Det blir nog anyggt!
Kramisar

2008-01-29 @ 12:02:45
Postat av: Filip

Uijja - snygg tapet! Å tack för senast!! Det blir inget inlägg på min blogg ang vikten denna vecka. Jag känner att den där tacopajen och chokladtårtan har kletat sig fast runt midjan - ISCH!!!

2008-01-29 @ 23:06:50
Postat av: Monki

Filip: Tack själv. Chokladtårtan var verkligen supergod! Det är bara att ta nya tag med vikten den här veckan.

2008-01-29 @ 23:35:55
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: Kina

Verkligen skitsnygg!! Café färgen verkar helt underbar! När det gäller inredning tänker jag just nu beige, ljust- o mörktbrunt. Mums!

2008-01-30 @ 22:14:12
Postat av: Monki

Betty, Filip, Kina: Va kul att ni gillar tapeten, jag är jättenöjd med köpet. Däremot är inte Kim alltför imponerad. Hon tycker den är hemsk. =)

2008-01-31 @ 23:19:40
URL: http://chokladnoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0