BlåbärsSmoothie

I tisdags var jag till frissan, vilket inte bara resulterade i en ny frisyr utan även ett smoothie-recept.
Snäll som jag är delar jag också med mig:

1 dl vaniljyoghurt
1 dl mjölk
1 dl blåbär
1 banan

Bara att mixa alltihop och njuta.

I frissans recept var det vinbär i stället för blåbär, och så lite lime.
Själv tog jag blåbär eftersom det var vad jag hade i frysen. Jag får prova vinbärsvarianten till sommaren. Jättegott blev det i alla fall.
Så med det receptet önskar jag alla en trevlig lördagkväll!

image68

Kommentarer
Postat av: kim

Japp super-gott blev det ;D

2008-04-05 @ 21:31:39
Postat av: mamma

Tycker att jag känner igen glaset, tror jag har sett det förut! Låter gott, gör det i alla fall! Kram.

2008-04-05 @ 22:30:53
Postat av: kim

JAG TTKR DU ÄR SEG MED
BLOGGANDET!!! BARA TVÅ INLÄGG OM DAGEN???
NJA.. JAG VILL NOG HA MER INLÄGGG!
=0 not

2008-04-05 @ 23:12:35
Postat av: mia

Ser smaskig ut,men smoothies receptet hade jag redan.Däremot hade jag inte testat det,men nu frestade du mej ordentligt,måste handla vaniljyoghurt genast!Fan Thomas arbetar 20 min till...

2008-04-08 @ 13:43:02
Postat av: Blogward

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-12-04 @ 16:52:06
URL: http://www.blogward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0