Snöväder och rabarberpaj.

Oj, vilket väder!
För en vecka sen var det över 20 grader varmt, och idag snöar det. Not nice!

Mor och jag har i alla fall varit duktiga och börjat träna idag. Vibrationsträning. Jäklar va vissa övningar var jobbiga. Framför allt magövningarna. Det saknas helt klart muskler i de områdena. På tisdag blir det till att vibrera igen, sen får vi se om det blir fortsättning eller ej.

Nyttan med träningen såg vi till att motverka lite senare genom att äta en smarrig middag hemma hos mor och far. Köttfärsbiffar och champinjonsås (ingen gör så god champinjonsås som min mamma!). Och till efterrätt bjöds på årets första rabarberpaj med vaniljsås. Jag känner mig som en övergödd julgris just nu. Men gott var det!

image81

Kommentarer
Postat av: Kina

Det är inte sant, min mamma gör världens bästa, smarriga, svampsås. Rabarberpajen hon gör är oxå jävligt god. Nu väntar jag med spänning på en äppelpaj.

2008-05-19 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0