Kim är hemma igen.

Mitt älskade barn är hemma från Italien igen. Skönt! Jag hämtade henne vid skolan inatt. Strax efter 3 dök bussen upp med min lilla Kimsevimsa. Lite solbränd, lite arg, mycket trött.

Jag tror inte att hon har saknat mig ett endaste dugg, det enda hon verkar ha saknat och längtat efter är nyttig mat. "Snälla kan vi äta tonfisksallad imorgon" och "Jag vill ha sallad på mackan till frukost. Jag måste ha något nyttigt att äta."
Stackars barn! Hon åker till Italien och man tror att hon ska få en massa smaskig mat som lasagne och, ja, en massa annan god pasta. Och så får hon bara kakor och godis. Hm, snopet!


Kommentarer
Postat av: mia

Vilken tur att Kim är hemma igen så Monki kan bli normal...ja så gott det går i allafall.Ska inte Italien vara pastans förlovade land???

2008-05-25 @ 19:49:16
Postat av: monki

Mia: he he, ja så gott det går... och det var ju det jag också trodde att hon skulle få pasta i alla dess former.

2008-05-25 @ 20:35:22
URL: http://chokladnoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0