Utrotningsförslag efterlyses.

Små, små, miniflugor som vimsar runt i luften till ingen nytta. Vad ska det vara bra för?
De är rackarns små, men det vimlar av dem hemma hos mig. De måste föröka sig värre än kaniner! Tur att de inte surrar i och för sig, men de lyckas ändå rätt bra med att driva mig till vansinne.
Jag blir galen på blomflugorna!!
En var nyss in i näsan på mig och rota. Ha ha, hoppas han blev smittad av min förkylning, och smittar ner alla sina kompisar så att de dör allihop.
Utrotningsförslag mottages annars tacksamt.

Kommentarer
Postat av: mia

BOT MOT BLOMFLUGOR!(anv.dock ej i näsan..)SNUS i blomkrukorna ska tydligen vara bra,så ut och skaffa en karl som snusar.....alt.börja själv.
p.s.det kom hit en snorig stackare,jag gav honom en prilla!Om dethjälpte?jag har inte sett till honom efter det.

2008-03-19 @ 22:01:06
Postat av: Kina

Hoppas flugans avkommor inte muterar efter detta ... tänk dig fem gånger större flugor som dessutom surrar...

2008-03-20 @ 11:53:14
Postat av: Filip

Öjj, ja det här har jag bot på... måste rota fram receptet!! Det är typ vinäger å honung å nån droppe diskmedel... så lockas som dit och dör en skön drunkningsdöd!! Funkar ruggigt bra! Ska kolla - påminn mej!!

Ses nå't i påsk kanske? Vi blir hemma!! Ciao baby!

2008-03-20 @ 21:32:48
Postat av: Monki

Tack för tipsen. Men snusande karlar tror jag att jag fått nog av. :)

2008-03-22 @ 22:30:12
URL: http://Http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: mia

Det andra tipset dög alltså inte...jag har talat ned min privata trädgårds tomte om detta...jag kan vara seriös jag ocksä.Finns remsor på plantagen bla som DÖDAR BLOMFLUGOR!!!!LYCKA TILL,nu får jag besök...phu1

2008-03-23 @ 14:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0