Kim har fyllt år, och jag har blivit gammal.

Nu var det länge sen jag bloggade. Jag har varken haft ork, lust eller tid känns det som. Fast jag borde ha all tid i världen när jag bara jobbar 50 %.

Förra veckan firade vi att jag blev gammal... eller kanske snarare att Kim blev 13, men det känns som att det är samma sak. Plötsligt har jag tonårsbarn! Bara så där, hux flux, och då kan man väl inte vara ung längre. Eller??
Det låter gammalt i alla fall, att ha en tonårsdotter.

Här är födelsedagstårtan som fröken har gjort själv.
Grattis Kim 13 år!


Kommentarer
Postat av: Kina

Vadå, hux flux? Tonårshumöret började ju för länge sen... det kan väl inte ha kommit som en chock! Fast inte heller jag förstår hur faan hon kan ha blivit 13. Åren går...

Det innebär ju inte att vi blivit äldre under dessa tretton år - bara lite visare.

2008-06-26 @ 06:47:15
Postat av: KIM

mamma har ju rätt ni har ju blivit gamla!!!!!!!!!!! Madonna ser ungre ut en er fast hon är 20 år äldre!!!!!! -.- xD =)

2008-06-26 @ 15:26:35
Postat av: Monki

Kim: PHÖÖÖÖ!!! Man kan väl inte jämföra sig med Madonna!!



Kina: Jag tycker bättre om din kommentar än Kims.

2008-06-26 @ 17:08:58
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: Filip

MMM 13 år å lite kaxig minsann. Och lilla kära guddottern - din mamma och jag är INTE gamla!!!! Vi är sköna, fräscha, roliga, trevliga härliga. Eventuellt en smula tyngre än förut. Men det är nästan helt bara våra barns fel. Moahha.



Väntar med spänning på nästa blogginlägg som torde handla om en högst speciell och högt värderad fuskfrisör och tillika hobbymekaniker med en smula damp.



Ciao!!

2008-06-26 @ 20:29:54
Postat av: Sara

Ett försenat grattis på födelsedagen till Kim!!! Och Monki, fördelen med att få barn tidigt i livet är att man alltid får känna sig ung. Så inget trams om att vi är gamla nu, va? :-)

2008-06-26 @ 22:22:12
Postat av: mia

Håller med Sara ott det är en fördel att få barn tidigt...titta på mej!!!Min dotter fyller 17 i december och jag kan då fortfarande mäta mig med Madonna!!!

2008-07-02 @ 19:35:34
Postat av: Noahsabrina

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2009-10-01 @ 09:56:33
URL: http://noahsabrina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0