Alltiallo-Filip

Jag har under några veckors tid stört mig på att jag inte kunnat få upp skuffluckan på min bil. Jag konstaterade bara en dag att den inte gick att öppna och att det förmodligen berodde på ett trasigt fel, och sen har den helt enkelt fått vara stängd.
Ända tills igår.

Igår var vi nämligen till min goda vän Filip, som inte bara är mamma, utan även alltiallo. Igår fick hon både klippa kaluffsen på Vilgot och laga min skufflucka. Och inte nog med det, hon bjöd dessutom på sina underbart goda arracksrutor.

Tack så mycket Filip! Det är tur du finns.


Frisören in action

Kommentarer
Postat av: Filip

...å där kom det!! Hahahah, nice!!



Partyhelgen väntar. Woppedidooo!

2008-06-26 @ 23:29:13
Postat av: Filip - igen

By the way... vad är ett 'trasig fel'???



HAHAHAH! Du äger! Kram!

2008-06-26 @ 23:30:26
Postat av: kim

ja filip hon är bra hon! hon använder order ÄGER :D



(•●)

- <----- snygg figur va??? jag fick nite till näsan ordentligt...... men den har ögon å mun



2008-06-27 @ 16:37:38
Postat av: mia

sÅ FILIP FIXADE LUCKAN???

Det hade du kunnat göra själv vara du lyssna på en"BRUD I SKINNJACKA" som dessutom åter har internet!JIPPPIIOOH!!!!!

2008-07-02 @ 19:40:48
Postat av: mia glömde...

Jag kommer i morgonbitti kom ihåg det!

2008-07-02 @ 19:42:34
Postat av: Monki

Mia: Jaja, du hade rätt!

2008-07-03 @ 19:10:53
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: Christmas Games

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-01-11 @ 09:20:51
URL: http://christmas-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0