Varning för spindlar i duschen!

Häromdagen var jag med om en väldigt obehaglig upplevelse!

Jag stod i duschen i lugn och ro och njöt av att bli svettfri efter att ha både tränat och tagit en promenad.

Plötsligt får jag se ett flygfä i ögonvrån (trodde jag), så jag tittar upp och får då till min stora fasa se att det som jag trodde var ett oskyldigt flygfä i själva verket är en jätteläskig, blodtörstig spindel, på väg rakt emot mig!
Ouuäää!!
Jag fick panik och höll på att både riva ner draperiet och halka och slå ihjäl mig!
Till slut lyckades jag i alla fall spola bort äcklet. Hoppas han drunknade!

Ett litet tips: Kolla alltid innan ni går in i duschen att det inte sitter äckliga spindlar och lurar på er i taket eller på väggen.

Det är absolut livsfarligt med spindlar i duschen!

Kommentarer
Postat av: mia

JAG VET!!!DE ÄR DESSUTOM SÅ JÄVLA TASKIGA ATT DE INTE LÅTER SÅ MAN FÅR INGEN FÖRVARNING OM ATT DE FINNS DÄR!!!

nEJ DE JÄVLARNA BARA KASTAR SIG ÖVER OSS OSKYLDIGA PERSONER (JJAG ÄR DESSUTOM NÄSTAN BLIND)FÖR SÄKERHETS SKULL :HÄLL I LITE KAUSTIKSODA OCH LÅT VERKA!!!

hOPPAS DU INTE FÅTT ALLFÖR STORA MEN AV UPPLEVELSEN...DÅ FÅR DU RINGA SÅ RYCKER KOMPIS-AKUTEN UT!!!

2008-07-10 @ 10:52:28
Postat av: Sara

Jag förstår ingenting. Spindlar som är så söta... Dessutom är det väl mysigt med lite sällskap i duschen?! :-)

2008-07-10 @ 20:09:54
Postat av: mia

MONKI!Sara måste vara galen!!!Söta?Fast det är klart du är också galen som tycker snokar är söta...Tacka vet jag RIKTIGA DJUR!!!Typ:Getter,takråttor,hundar,lamm,

sälldkap i duschen har jag av någon eller några så det räcker

2008-07-10 @ 20:35:40
Postat av: Monki

Sara: Spindlar söta?? Nej hu då, och om sällskapet i duschen består av spindlar så föredrar jag definitivt att duscha ensam.



Mia: Tack för att du förstår mig.

2008-07-10 @ 22:36:00
URL: http://chokladnoter.blogg.se/
Postat av: Kina

Nu tycker jag du är löjlig. Spindlar är inte otäcka (frånsett stora håriga jävlar). Var inte ungarna hemma och kunde rädda dig...?

2008-07-11 @ 13:01:17
Postat av: Niklasveronica

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-02-17 @ 08:51:28
URL: http://niklasveronica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0