Så var det Söndag igen då.

Helgerna går fort förbi och jag hinner aldrig med att få allt gjort som jag tänkt mig (vilket förmodligen beror på att jag är alldeles för lat och bekväm av mig).

Jag har i alla fall lyckats få undan pappershögarna som så lätt bildas kring datorn (så nu är det bara att börja på nya:)). Usch att man är en sån slarver. Jag beundrar alla människor med perfekta hem, de som aldrig har pappers eller tidningshögar framme, eller annat krafs. Jag fattar inte hur de bär sig åt.

Nu ska jag strax åka på friluftsgudstjänst, tro det eller ej!
Särskilt religös är jag ju inte, men det skadar väl inte heller att få sig en liten kyrklig dos emellanåt.

~~~~ Frid på er alla så länge ~~~~

Kommentarer
Postat av: Linnéa - Filip

Det finns inga perfekta hem, det är en utopi. men det där med tidningshögar/pappershögar osv undrar jag också hur en del lyckas undvika. Dom kanske har bättre minne än en annan som måste ha skiten framme för att komma ihåg nå't??

2008-07-13 @ 17:04:01
Postat av: Kina

Jag har väldigt svårt att tro att Filip har pappershögar ... ? Det går inte ihop med henne.

2008-07-18 @ 10:42:31
Postat av: kim

haha! friluftsgudtjänst!!!!!!!!!!!!! det skulle jag inte ens gå på om du tvingaade mig,.... lr jo om BETTY var med, men det var ju hon ju i.a.f inte :( =,( så snälla betty kom hit nu! och rädda mig från resten av troll-släkten=) haha

2008-07-18 @ 21:20:52
Postat av: Filip

Kina - jag har massor av pappershögar - helt säkert! Kom oannonserat nå'n dag så får du se!!! :)

2008-07-19 @ 01:42:05
Postat av: Melvinsophia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2008-08-20 @ 13:00:23
URL: http://melvinsophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0