Leriga skor.

Det är ett härligt vinterväder vi har! Kim var ner till morfar en vända igår, och tog vägen över åkern. Inte så smart kanske med tanke på att det är regnigt och blött ute. Väl hemma igen gick det inte att urskilja färgen på hennes skor, då de var täckta med ett tjockt lager lera. Mysigt! Jag frågade vad hon tänkte göra åt skorna, och fick då svaret att hon skulle låta de torka och sen ta bort leran. Så bra tänkte jag. 
I morse när fröken hade gått till skolan möttes jag av hennes borttagna lera i hallen.  Kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men jag får väl vara nöjd ändå. Det lär då inte ens vara hälften av all lera som hamnade på hallgolvet.

image29

Kommentarer
Postat av: stine

inte kul me leriga skor du

2008-01-18 @ 13:55:17
URL: http://stineb.blogg.se/
Postat av: Filip

Ha ha ha! Ibland blir man så nöjd, så nöjd över sina kära barn!! Själv tog jag fram vattenslangen och spolade av mitt barn (-s galonisar) när hon var lerig, tihi!

2008-01-18 @ 17:08:50
Postat av: kim

jag hade ju så brottom, han ju inte ta reda på leran efter mig! haha=)

2008-01-18 @ 21:07:55
Postat av: mostra

Kimsan då! Du skulle ju spolat av skorna direkt du kom hem, i badkaret kanske?, o sen låtit dom torka. För hur kul är det med leriga skor? Kramisar.

2008-01-21 @ 08:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0