Snorig helg.

Snörvel och snor! Förkylning slog till i slutet av förra veckan och hela helgen har tillbringats i horisontellt läge.
Öppet hus på ungarnas skola missade jag helt. Hade givetvis tänkt infinna mig på skolan, men när jag vaknade lördag morgon var det totalt otänkbart att stiga upp och åka dit. Jag var alldeles för febrig och trött. Nu börjar jag i alla fall så smått känna mig piggare igen. Ska dricka en kopp te med honung nu och sen krypa till kojs. Hoppas på att vara helt frisk i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tänkte bara kika in och önska dig en riktigt mysig alla hjärtans dag. Kram Maja ♥

2008-02-14 @ 18:47:38
URL: http://cactusvit.blogg.se
Postat av: Filevippen

Krya på sig!! Ses snart? Kram :)

2008-02-14 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0