Fjällsemester

Nu var det riktigt länge sen jag skrev något här.

De senaste veckorna har mest bestått av jobb, och varken ork eller lust att sitta framför datorn har funnits.
Där före semestrades det en vecka i fjällen. Vädret var uselt. Kallt och regnigt, men några små korta vandringar och lite fiske hanns med mellan skurarna. I övrigt blev det en hel del sällskapsspel i stugan. Riktigt trevligt, men väldigt skönt att komma hem!!
Jag är defenitivt ingen bortamänniska. Jag trivs allra bäst hemma.


Kommentarer
Postat av: Mia

Äntligen!!!Monki LEVER111Trodde du dött...eller träffat en karl och glöm en stackars kaffe sugen sk. kompis!!!

kram mia

2008-08-22 @ 16:55:39
Postat av: Kina

Jag trodde nästan också att du dött! Skärpning! Borta bra men hemma bäst... man måste åka bort emellanåt för att uppskatta hemma.

2008-08-24 @ 10:26:06
Postat av: Monki

Mia: Nejdå, jag har varken dött eller träffat nån karl.



Kina: Jag kan uppskatta hemma utan att åka bort!

2008-08-24 @ 17:32:39
URL: http://chokladnoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0