Väskan är inhandlad!

Jag var till Kupolen och shoppade med Mia en dag förra veckan. Mycket trevligt! Tyvärr ville inte plånboken inhandla lika mycket som jag, men lite trevligheter fick följa med hem i alla fall. Bl.a. en top från KappAhl som jag bara älskar! Och så svarta väskan förståss som jag visat bild på förut, fast då i rött. Den var större än jag hade förväntat mig och inte riktigt lika snygg i verkligheten. Men jag är nöjd ändå.

image66

Det bästa av allt var att Kim hittade skor! På typ 3 minuter. Det hör inte till vanligheterna, så jag skyndade mig att betala dem innan hon skulle ångra sig. Men hon verkar fortfarande nöjd med dem.

image67

Kommentarer
Postat av: kim

:@ men jag handlade ju meer! varför la du inte ut det! det var ju jätte snyggt!!! Men det är lungt jag kan beretta själv! =( aja jag köpte en röd tunika och ett svart midjeskärp och ett lågt halsband och tre par örhängen=)

2008-04-05 @ 21:30:12
Postat av: mia

Ja Kim det var snygga kläder och skor. men du vet väl hur din morsa är...hon var så glad att hon hade en halvblind vän med sig som hittade hennes väska.Så du får nog förlåta henne,hon får väl fjäska med något gott.

2008-04-07 @ 15:10:17
Postat av: Monki

Hihi. Ja, underskatta aldrig en halvblind.

Även en blind höna hittar ett korn. Eller i det här fallet till och med två. ;)
Tack för hjälpen Mia. =)

2008-04-07 @ 17:10:11
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: mia

Jag ställer gärna upp igen om det kniper..Tack för trevligt sällskap.

2008-04-08 @ 07:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0