Mykoplasma... kanske.

Jag avskyr förkylningar som aldrig släpper. Under 4 veckor så har jag varit förkyld, blivit bättre, blivit sämre, blivit bättre, blivit sämre o.s.v.

Idag var jag till farbror doktorn. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag fick för dom. Han tog mykoplasma-prov, halsprov och snabbsänka. Sen sa han att proverna såg bra ut fast mykoplasmaprovet var inte klart, men han skrev i alla fall ut medicin. Inte vet jag om han bara bestämde utan provsvaren att jag hade mykoplasma i alla fall. Jag fattar ingenting, inte frågade jag heller dum som jag är. Jag blev bara glad över att få medicin och förhoppningsvis få bli frisk nu.

Kommentarer
Postat av: mia

Stackars Monki!!!!Men vilken snäll doktor som gsv dej en medicin utan att berätta för dej mot vad.Hoppas den hjälper ialla fall.
Är det konstigt att man blir förkyld i detta väder?

2008-04-08 @ 07:50:32
Postat av: kim

Moster ska
ha ett stort beröm För dfet var hon som skicade dej dit:)

2008-04-08 @ 20:42:17
Postat av: Kina

Hoppas du blir bättre nu då, men det tar nog ett tag i med. verkar.

2008-04-09 @ 10:09:45
Postat av: Hugoalvilde

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-03-25 @ 13:47:24
URL: http://hugoalvilde.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0