Första dagen på jobbet.

Måndag igen och jag har gjort min första dag på det nygamla jobbet i Dalen.  Blev jätteglad när jag fick se två gamla vänner ligga och sola där nere, nämligen Herr och Fru Snok. De var så fina.

Helgen gick alldeles för fort som vanligt, men jag hann i alla fall få lite gjort. Svarta bambujalusier inhandlades och sattes upp på altanen. Jag hade  trott att de skulle vara mer insynsskyddande, men det blev bra ändå.

En sväng in på hemtex gav äntligen resultat också. De hade svarta fransgardiner som jag letat efter så länge. Så lördagen innehöll fönsterputs och gardinbyte. Jag är helnöjd.

Här är bilder från jobbet förra sommaren.

image76

Kommentarer
Postat av: Betty

Häng upp jalusierna, gå utanför, titta in och upptäck att du ser mindre in än ut, på vå alltan tycker jag mej inte se in när jag fällt ner dom, däremot ser jag ut. Bilder då?
Kramisar

2008-04-22 @ 08:09:27
Postat av: mia

Håller med Betty!Vill också se bilder,hittade du gardinerna själv?eller hade du hjälp???(du fattar piken)
Mina fönster behöver också putsas,tyvärr äger jag inget fönsterputs,men det gör tydligen du!Så när kommer du hit?
Kram

2008-04-22 @ 11:51:34
Postat av: Monki

Betty och Mia: Bilder kommer snart.
Faktiskt så hittade jag gardinerna alldeles själv Mia, fantastiskt va? Jag tror förresten att den sista fönsterputsen gick åt i helgen så du får nog fixa dina egna fönster. Kram, kram

2008-04-22 @ 19:32:07
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: kiim

uchs för snokarna =S fattar inte hur du kan tycka om dom!!!

2008-04-22 @ 19:51:07
Postat av: Kina

Håller helt med Kim!!

Har ett starkt minne på att den som faktiskt hittade trådgardinerna inte var du! Jag hittade ju dom där som var skitfula och efter det, på exakt samma ställe, hittade du dina svarta gardiner. Så det så. Äras den som äras bör!! Ja, okej då att du letat efter dom länge. Det hör ej hit.

2008-04-23 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0