Äntligen är pianot hemma!

Äntligen, äntligen, äntligen!!!
Dagen idag började med att jag äntligen fick hem mitt piano. Jag är så glad för det. Nu ska vi plåga grannarna!
Vilgot har redan spelat "Lille katt" ca 75 gånger.

image78


Sen erbjöd min mamma mig att ta över deras trädgårdsmöbler, för hon ville köpa nya. Det är inte världens snyggaste möbler men de passar utmärkt till mig, och helt klart bättre än mina gamla skrangliga plastmöbler.

Efter att Mor fick med sig Far till Jysk och hittade nya möbler så körde vi hem de gamla till mig. Det blev superbra. Vi har invigit dem ikväll genom att äta tonfisksallad som Kim gjort. Jättegott!  

image79

Kommentarer
Postat av: kiim! :@

asså =O hur kan du???????
jag har ju sagt att du måste fråga innan, du lägger in bilder på mig juhh!!!!!!!!!! =/

2008-04-26 @ 19:59:25
Postat av: betty

Så trevligt det ser ut, vi har varit ute o kapat häcken, rensat bort fjolårsblommor i rabatterna och nu ska vi packa för att resa till Paris.
kramisar

2008-04-27 @ 20:25:55
Postat av: Filip

Härligt!! Skönt att se att det blitt sån ordning på torpet å att ni verkar trivas så bra! Weheey!!

Våren/sommaren börjar smyga sig på - det blir väl nå'n stänkare på nå'n av stadens uteserveringar snart va?
=)

2008-04-27 @ 20:29:44
Postat av: Sara

Vad fint det blev med pianot och cellon mot fondväggen! Ni ser ut att vara en riktig musikerfamilj, så se till att leva upp till det och plåga grannarna ordentligt! :-)

Sen ser det ju helt underbart ut att kunna sitta ute på altanen och äta. Jag måste olja in min altan snart så att jag också kan plocka fram utemöblerna!

2008-04-27 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0