Vilgots knä

I natt vaknade Vilgot igen av att han hade så ont i knät.
Jag hörde hur han låg och gnydde först innan han hade vaknat ordentligt, sen övergick det i förtvivlad gråt. Han fick en panodil och det verkade som att den gjorde nytta efter ca en halvtimme, så då somnade han om.
Innan dess fick jag bära honom till och från toaletten igen. Han klarar inte av att räta ut benet när han har så där ont. Jag fattar inte vad det är för fel. Han har inte haft ont på flera dar och så bara, poff så kommer det tillbaks igen. Och bara på natten.
Konstigt!
image19

Kommentarer
Postat av: mostra

meniskproblem?

2007-10-25 @ 13:46:37
Postat av: Annipops

Eva på Evas Funkarprogram på Bollibompa säger att växtverk funkar på det där sättet... Är Vincent en liten kille? Jag antar det efter som du kan bära honom till toan... Benet växer fortare än musklerna typ. Muskelfästet i knät tänjs ut under natten.

2007-10-29 @ 12:57:30
URL: http://annipops.blogg.se/
Postat av: Emrefredrikke

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-08-25 @ 12:51:40
URL: http://emrefredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0