Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: mostra

Tack, tack! Jag kommer hålla mej uppdaterad. KUL!
Kram från mostra

2007-10-12 @ 22:48:20
Postat av: moster Biggan

Hej, det är en väldigt trevlig blogg som mycket väl kunde ha varit ett kåseri i en tidning. Problemet med flytt känner jag väl igen, Det anser jag är ett rent helvete, så jag tänker inte ge mig på det igen, vill du förresten ha mormors yuccapalm (nu nersågad till hanterlig storlek) när du nu får en jättestor lägenhet? Fortsätt nu blogga som du börjat!
Hälsningar från oss på landet.

2007-10-15 @ 16:47:32
Postat av: Monki

Biggan: Kul att du tycker bloggen är trevlig. Skulle gärna vilja ha mormors yuccapalm, men tyvärr får jag nog inte plats med den efter flytt heller.

2007-10-17 @ 18:22:14
URL: http://chokladnoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0