Tiden rinner iväg

Nu går tiden verkligen fort. Bara tre dagar kvar för att packa det sista. På den fjärde går flyttlasset.

Jag måste även hinna klara av all flyttstädning innan flytten, eftersom de som bor i lägenheten jag ska flytta till ska flytta in här. Vi ska med andra ord flytta ut och in samtidigt så att säga. Det känns lite stressigt då jag även ska jobba resten av veckan vilket jag inte riktigt hade räknat med. Tur att min mamma var hit i söndags och hjälpte mig med en hel del av städningen. Tack för det mamma!

image23

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var så kul att få hjälpa till. Hoppas att ni skall trivas på nya stället!

2007-10-24 @ 19:36:37
Postat av: mostra

Oj vad ni ställer till. Nu måste ju vi komma och inspektera. Kram

2007-10-25 @ 13:44:54
Postat av: Monki

mostra: Ni är så välkommna!

2007-10-29 @ 20:26:40
URL: http://chokladnoter.blogg.se
Postat av: Malin

Skulle bara kolla vad Linnea Säll Karonen skrivit på sin blogg och hittade en länk till din!!
Kul! Tack för senast också, jag kan skick aett meddelande då det bakats nya skorpor, så kan vi träffas igen, på samma ställe!

2007-11-01 @ 10:24:36
Postat av: Monki

Malin: Det låter superbra det =)

2007-11-07 @ 16:27:28
URL: http://chokladnoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0